Абонаментна поддръжка на офис техника, мрежово оборудване, сървърна техника и софтуер.
- Абонаментна извънгаранционна поддръжка на компютърна техника и периферни устройства включва първоначален преглед, опис, профилактика и сервизиране с доставка на всички необходими резервни части на компютърната техника и периферните устройства в извънгаранционен срок.
- Техническа поддръжка на компютърна техника и периферни устройства в гаранционен срок (настройка, инсталиране, свързване, пускане в експлоатация, смяна на консумативи и всякакви други услуги, които не са обект на гаранция от доставчик).
- Диагностика и ремонт на компютърната и периферна техника в офиса.
- Изготвяне на предложение за оптимизация на дейността.
- Предотвратяване и отстраняване на грешки при работата със системния софтуер и помощ в преодоляване на проблеми с приложния софтуер.
- Периодична проверка за наличие на вируси.
- Периодично архивиране на данни, както и тяхното възстановяване в случай на нужда.
- Ремонт на компютърна техника: компютри, преносими компютри, принтери, монитори и др.
- Поддръжка на компютърната мрежа и мрежовите устройства (routers, access points и др.).